خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

  • ۰
  • ۰

کتهگوجه

کلا غذا درست کردن معضل بزرگیه...

مخصوصا اینکه مامان نباشه و تو مسئول درست کردنه سحری باشی!!!

مامان قبل رفتن کلی پیشنهاد غذا میده و تو میگی خودم یه غذای جدید تو ذهنمه میخوام درست کنم شما خیالت راحت

اسم غذای جدیدم کتهگوجه است! یک غذای جدید اروپایی که اولین نفر هستم که قراره بپزمش!

الانم کل رفقا و دوستانو مشتاق به دیدن این غذا کردم....البته بماند که خیلیا که فهمیدن منظورم چیه کلمات محبت آمیزشونو نثار من کردن...

ولی من همچنان میگم #کتهگوجه یک غذای جدید عست که قراره خواهر و پدر گرامی رو سورپرایز بفرماییم.



  • ۹۵/۰۴/۱۰
  • zoHre ss

نظرات (۱)

شما چرا با این کنهگوجه ـتون برا رستوران های بین المللی جذب ِ ـتون نمی کنن ؟ :/
پاسخ:
سوال خوبیه!
نمیدونم والا این همه استعداد دارن جونای مملکت توجه نمیشه بهش:)):((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی