خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

  • ۰
  • ۰

نفس

فیلم سینمایی نفس رو ببینین.... 

ولی دیدن فیلم نفس یه چیزایی برای لذت بردن لازم داره.... 

باید تو بچگیات فرفره بازی کرده باشی 

باید با خواهر و برادرت تو سرو کله هم زده باشی

باید از کتکای معلمات و شاید گاهی بزرگترات در رفته باشی و یه وقتایی کتک ام خورده باشی:)) 

باید کتابای بزرگتر از خودتو خونده باشی 

باید تو بچگیات موهات بلند بوده باشه و یه وقتایی شلخته:))))

باید تو بچگیت بازی کرده باشی.... بازی... مثل بازیای بهار و برادراش و پسرخاله و دختر خاله اش... 


باید یه قایق داشته باشی تو بچگیت که یه شمع لازم داشته باشه که یواشکی با داداش کوچیکه روشنش کنین تو قسمت موتور قایق تا شروع کنه به حرکت .... با همون صدای قشنگش که وقتی تو فیلم ببینی قایق بهار رو کلی ذوق کنی... 

باید تو بچگیات خیال پرداز باشی تا بفهمی... 

باید تو حیاط خونه تاب داشته باشی....تا باهاش به آسمونا برسی...

وقتی امروز که داشتم به دوستام فیلم نفس رو پیشنهاد میدادم ببینن و یکی از بچه ها گفت فیلمش موضوع جدیدی داره ولی خسته کنندس، با خودم گفتم هیچکدوم ازین قشنگیارو حتما تجربه نکرده... راس میگه خب... منم بودم برام خسته کننده بود.... 

این فیلم وقتی قشنگه که یه چیزایی رو کلا از بچگیات فراموش کرده باشی... و دیدنشون کلی ذوق زدت کنه:) 

حداقل باید سه تا ازین موارد بالارو تجربه کرده باشین که بفهمین چی میگم ....یا برای فیلم نفس لازمه حداقل:) 

http://www.ariapix.net/?p=17384

اینم آهنگ تیتراژش 😊

  • ۹۵/۱۰/۰۸
  • zoHre ss

نظرات (۱)

به وقتش می بینمش. احتمالاً فیلم خوبیه.
پاسخ:
امیدوارم خوشتون بیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی