خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

  • ۰
  • ۰

بچه های مردم

بچهای مردم میشه بیاین خودتونو معرفی کنین؟ 


میشه بگین چیکار میکنین که مادرتون ازتون راضیه؟ 

میشه بگین راهکارش چیه؟ 

بعد ۲۲ سال هنوز نفهمیدم چجوری باید همه آدمارو راضی نگه دارم...

اصلا اگه من باید همه رو راضی نگه دارم پس خودم چی میشم؟ 

علایقم...

خواسته هام...

چرا خونواده ها انتظار دارن با ۳۰ سال تفاوت سنی علایقم مثل اونا باشه؟ تفکراتم مثل اونا باشه!!!!که اونا هم قطعا و واقعا تفکراتیه که از خونوادشون گرفتن !!!!


اصلا همه اینا به کنار ....

بچهای مردم چیکار میکنین که خونواده مون بعد اینکه ما اینهمه بزرگ شدیم بازم شمارو میبینن؟ 


  • ۹۶/۰۴/۱۰
  • zoHre ss

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی