خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

  • ۰
  • ۰

نوزده آذرماه

امروز دارم اینجا بعد سه ماه حدودا مینویسم...

بعد چند وقت اومدن به اینجا و خوندن چرت و پرتای نصف شب خیلی خوبه... 

حرفا و اتفاقایی که حتی یادت رفته و الان که میبینی چفقققد کوچیکن و اون شبا نمیزاشته بخوابی....

فکر میکنی همه چی همینجوریه 

حتی کلاسای روز جمعه ای...حتی امتحانای توی یه روز.... همشو میشه با همین برف قشنگ امروز فراموش کرد.... امروز عالی بود برفش....عشق بود:)

زهره....مشهد...آذر ماه۹۵

  • ۹۵/۰۹/۱۹
  • zoHre ss

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی