خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

خوشامدید به این دالان! :دی

بگذر از نی "من" حکایت میکنم...

  • ۰
  • ۰

سر در گم


اینکه من الان خیلی دلم میخواد بنویسم اما نمیدونم از چی بگم مسخرس؟

اینکه الان هیچکی نیس که باهاش حرف بزنم مسخرس؟

اینکه هی تلگراممو بالا پایین میکنم که به یکی پیام بدم چطور؟

اینکه هیچکی و پیدا نمیکنم که بشه باهاش حرف زد از همه مسخره تره!نه؟

اینکه باز میکنم صفحه چت رو و تایپ میکنم و قبل اینکه ارسالش کنم پشیمون میشم و همرو پاک میکنم ام مسخره اس ...

حتا اینکه دلم نمیاد بعضی چتارو پاک کنم میدونم که خیلی مسخره اس

مسخره تر از همه اینه که هر چند وقت اون صفحه های چتی که دلم نمیاد پاکشون کنمو باز میکنم و میرم بالا تا برسم به اولین پیام... از همونجا شروع میکنم به خوندن... میخندم... ناراحت میشم... دوباره میخندم... :)

  • ۹۵/۰۴/۰۵
  • zoHre ss

نظرات (۱)

  • پیمان محسنی کیاسری
  • زندگی مسخره شده
    پاسخ:
    بوده.... ما تازه فهمیدیم چه خبره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی